vrijdag 16 juli 2010

voor galouppe

(vraag me niet wat dit moet voorstellen,
ik vond t een lelijke foto dus vandaar de krabbel)

rond half 3 vannacht was hier niet veel meer van over
op de een of andere manier gaat mn haar altijd pluizen/krullen als ik in de gloep ben
en ik heb een MEGAblaar op mn voet en nog 2 blaren die open zijn gesprongen..
vies he
en mn been zit vol met schrammen
maar het was verder wel leukkk!

ps. wat vinden jullie van mn fake schuine pony?
maybe moet ik maar op safe spelen en n pony laten knippen
of misschien moet ik helemaal niet naar de kapper gaan
ik vind die mensen sowieso eng, ik ben nog nooit uit een kapperszaak gekomen met een fly hairdo
elke keer opnieuw knippen ze te kort en zorgen ze er weer voor
dat ik voor 3 weken als een of andere retard over straat kan.
thanks joh!